Wil je op de hoogte blijven van de beste deals?

Cart:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

0

Betaalmogelijkheden

Voor het uitvoeren van de betalingen op 24dealstore.nl heeft u een aantal verschillende mogelijkheden. Zo is er voor iedereen en veilige en vertrouwde manier van betalen. Alle betaalmogelijkheden worden hieronder beschreven.

iDEAL

De meest gebruikte manier van betalen via het internet is iDEAL. U rekent met iDEAL direct af via uw eigen bank. Met iDEAL kunt u uw eigen bank selecteren om vervolgens de betaling te voltooien. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Deze manier van betalen is gratis.

PayPal

PayPal is een snelle en veilige betaalmethode om online te betalen. Voor deze betaalmethode dient u een PayPal account te hebben. U kunt deze aanmaken op PayPal.com. Met deze betaalmethode hoeft u geen inzicht te geven in uw financiële details maar kunt u eenvoudig betalen door middel van uw PayPal account. Wanneer u kiest voor deze betaalmogelijkheid is het slechts een kwestie van het invullen van uw e-mailadres en bijbehorende wachtwoord. Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, dan weet u direct of deze wel of niet wordt goedgekeurd.

Houdt u alstublieft rekening met de 3% toeslag die PayPal per transactie rekent.

Creditcard

Voor het betalen met creditcard kunt u kiezen uit de creditcardmaatschappijen MasterCard of VISA. Aan deze betaalmethode zijn per transactie kosten verbonden van € 4,95 (incl. BTW). Wanneer u kiest voor deze betalingsmethode, dient u uw creditcardnummer, CVC, naam op de kaart en vervaldatum in te vullen.

Let op: Zorg ervoor dat u exact de naam overneemt zoals die op uw kaart staat vermeld.



Betalen na Ontvangst - Binnen 14 dagen met Klarna Factuur

Klarna is onze externe partner voor de betaaloptie 'Achteraf Betalen'. Deze optie is alleen beschikbaar voor Nederlandse klanten, zij bieden helaas geen België aan. Om gebruik te maken van achteraf betalen dient u de betaaloptie 'Klarna Achteraf Betalen te kiezen. 

Hoe werkt achteraf betalen?

Bestellen gaat simpel als altijd, bij de betaalopties kiest u voor optie ‘Klarna’. U vult een paar basisgegevens in en ziet direct of Klarna uw bestelling goedkeurt. Bij het kiezen voor Klarna gaat u automatisch akkoord met hun algemene voorwaarden

Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u per e-mail een factuur van Klarna. U betaald pas na ontvangst alleen de artikelen die u uiteindelijk houdt, de betaaltermijn hiervoor is 14 dagen. Ideaal dus om meerdere artikelen/maten te bestellen en niet alles gelijk te hoeven betalen!

Waarom keurt Klarna mijn bestelling af?

Het kan zijn dat Klarna uw bestelling afkeurt. Dit kan zijn door een te hoog bedrag (dit is per persoon verschillend) of ontbrekende gegevens. De reden kunnen wij niet inzien, daarvoor kan u zelf contact opnemen met Klarna via (0)20 - 80 82 852. Dit kunnen wij niet voor u doen, deze gegevens zijn persoonlijk en logischerwijs afgeschermd.

Hoe betaal ik mijn Klarna Factuur?

De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de factuur. Maak het bedrag dus niet direct over naar de 24Dealstore rekening. Let dan op dat u het juiste bedrag naar het juiste factuurgegevens overmaakt, vooral als u meerdere facturen heeft. De betaling kan niet in termijnen geschieden. U kan de betaling voldoen via iDeal, daarvoor vindt u een link in de e-mail met uw Klarna factuur. Uw factuur kan u ook terugvinden in 'Mijn Klarna' op www.klarna.nl. Door voor Klarna te kiezen maakt u hier automatisch een account aan.

Houdt u niet de hele bestelling? Dan kan u de iDeal link pas gebruiken als wij uw retour hebben afgehandeld in verband met het bedrag, dit duurt een paar werkdagen. Bij een overboeking past u zelf het bedrag aan, u ontvangt in beide gevallen geen nieuwe factuur.

Wat als ik mijn factuur niet (of tijd) betaal?

Als Klarna na 14 dagen geen betaling heeft ontvangen versturen zij kosteloos een eerste herinnering. Mocht Klarna op de vervaldatum van de herinnering geen betaling hebben ontvangen, wordt er een tweede herinnering verstuurd met aanmaningskosten.

Als deze tweede herinnering is verlopen en Klarna alsnog geen betaling heeft ontvangen, zal de factuur overgedragen worden aan hun partner-incassobureau Segoria, om daar het incasso traject in te gaan. Dit zal extra kosten met zich mee zal brengen.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Net als bij andere betaalmethodes kan u uw bestelling retourneren binnen 14 dagen, voor alle informatie hierover verwijzen wij u naar onze Ruil en Retour voorwaarden. Bij deze betaalmethode kan de bestelling niet geruild worden, in verband met de betaaltermijn die niet verlengd wordt.

Retourneren

Als u een artikel retourneert volgens deze voorwaarden 

geven wij binnen enkele werkdagen na binnenkomst van uw retourpakket aan bij Klarna dat het artikel niet betaald hoeft te worden. Had u uw factuur al betaald? Dan betaald maakt Klarna binnen 10 werkdagen het bedrag terug over naar dezelfde rekening. Bewaar altijd het track & trance nummer van uw retourzending.

Ruilen

Bij betaalmethode ‘Klarna’ kan een bestelling niet geruild worden. U heeft voor achteraf betalen gekozen en als het goed is ook nog niet betaald. Stuur het artikel naar ons terug en bestel direct het nieuwe artikel welke u wilt hebben. Uiteraard kunt u weer kiezen voor Klarna (achteraf betalen). Heeft u al wel betaald en u wilt het artikel toch niet houden dan wordt het geld terug gestort door Klarna zodra wij het artikel retour hebben. Bewaar altijd het track & trance nummer van uw retourzending.

Heeft u een artikel geretourneerd en ontvangt u toch een betaalherinnering?

Het duurt een paar werkdagen voordat wij uw retour hebben verwerkt, het kan zijn dat dit uw betaaltermijn kruist wat geen probleem is. U mag natuurlijk altijd navragen of uw retourpakket goed is aangekomen.

Wat als ik het pakket weiger?

Als een pakket ongeopend bij ons retour komt (bijvoorbeeld omdat het pakket geweigerd is of omdat de adresgegevens onjuist zijn die in de bestelling aangegeven zijn) bieden wij aan om het pakket nog 1x te verzenden. Als wij hierop geen reactie ontvangen of de bestelling wordt dan geannuleerd zijn wij genoodzaakt om €4,95 in te houden voor onze gemaakte verzendkosten. Dit geldt voor zowel betaalde bestellingen als bestellingen die geplaatst zijn met Klarna achteraf betalen.

 

Giropay

Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en is vergelijkbaar met IDEAL in Nederland. U kunt op dezelfde wijze uw bankinstelling kiezen, vervolgens inloggen door middel van uw rekeningnummer en pincode in te voeren om vervolgens met een TAN-code de betaling te autoriseren en af te ronden.

Direct e-banking

Met Sofort Banking is het online betalen erg eenvoudig en veilig. U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van het internetbankieren. Voor een betaling met direct e-banking moet u de volgende stappen uitvoeren:

-          U selecteert een bankrekening.

-          U wordt dan verder geleid naar de beveiligde aanmeldpagina van uw eigen bank, waar u zich aanmeldt zoals u gewend bent.
           De betalingsgegevens zijn al voor u ingevuld.

-          U hoeft alleen nog maar de betaling te bevestigen door middel van het invoeren van uw persoonlijke code.
           Deze code kunt u ophalen met uw SMS-TAN , uw e.dentifier, uw Random Reader of uw Digipas.

-          Ten slotte ontvangt u op de volgende pagina een bevestiging: Uw betaling is met succes verwerkt.

-          Vervolgens zullen wij uw product opsturen naar het gewenste adres.

 

Veilig

Voor welke betalingsmethode u ook kiest, het zal veilig verlopen en wij willen u ten aller tijden ondersteunen. Mocht u nog vragen hebben over onze betaalmogelijkheden dan kunt u uw vraag altijd stellen aan onze klantenservice. Stuur hiervoor een mail naar service@24dealstore.nl.

© 24DealStore Nederland