Wil je op de hoogte blijven van de beste deals?

Cart:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

0

Veelgestelde vragen / FAQ

Veelgestelde vragen / FAQ

- Bestelling(en)

- Product(en)

- Betaling(en)

- Verzenden

- Retouren

- Contact


Bestelling(en)

 - Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven er naar uw bestelling binnen zeven dagen bij u thuis te leveren. Zodra uw bestelling verwerkt is ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.

- Ik heb een onvolledige of foutieve levering ontvangen. Kan dit nageleverd worden?
Kennelijk is er iets misgegaan bij het verwerken van uw bestelling. Uiteraard zullen wij u het juiste bestelling toesturen. U kunt uw foutieve levering gratis retour sturen door de retour procedure te volgen. In het geval van een onvolledige levering adviseren wij u contact op te nemen met service@24dealstore.nl. Hierna zullen wij direct het onbrekende product toesturen.

- Het lukt niet te bestellen op de website. Wat moet ik doen?
Kennerlijk is er iets misgegaan. Het kan zijn dat uw browser een foutmelding geeft door een onbekende reden. Hiervoor adviseren wij u de bestelling via een andere browser te bestellen. Werkt dit niet? Probeer het dan over enkele minuten nog eens, wellicht wordt er onderhoud gepleegd.

- Ik woon in België en zou toch graag een bestelling willen plaatsen, kan dit?
Bent u woonachtig in België? Dan dient u de website www.24dealstore.be te raadplegen. 

  

 

Product(en)
 
- Het product is defect ontvangen, wat kan hier aan gedaan worden?
Het komt met uitzondering wel eens voor dat een product defect word aangetroffen in de verpakking. Mocht dit bij u het geval zijn. Dan kunt u uw product kosteloos retourneren, wij zullen vervolgens zorgen dat u een nieuw product ontvangt. Doorloop hiervoor de stappen van de retour procedure.

- Het product is na enkele weken/maanden defect. Wat kan hier aan gedaan worden?
Wij hanteren een standaard gerantietermijn van 6 maanden op onze producten. Indien deze aantoonbaar defect is geraakt binnen deze periode kunt u het product alsnog retourneren en zullen wij een nieuw product toesturen. 

- Is er een handleiding voor product X?
Zie hieronder de handleiding van onze producten. Staat de handleiding van uw product hier niet tussen? Neem dan contact op met service@24dealstore.nl.



 
 
Betaling(en)
 
- Ik heb mijn Klarna factuur niet ontvangen. Kunnen jullie deze toesturen?
Uiteraard kunnen wij de betaallink nogmaals toesturen. Neem hier contact op met service@24dealstore.nl

- Kunnen jullie opgelegde aanmaningskosten kwijtschelden? 
Is uw Klarna aanmaning nog niet geannuleerd terwijl u uw betaling reeds voltooid heeft? Neem dan hier contact op met service@24dealstore.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer en eventueel een verzendbewijs van retournering of bevestiging van annulering zodat wij dit direct op kunnen lossen.

 Indien u een aanmaning krijgt omdat de betaling tot op heden niet voltooid is en de betalingstermijn is overschreden, dient u wettelijk gezien zelf op te draaien voor de aanmaningskosten.

- Ik heb een onterechte Klarna factuur ontvangen. Kunnen jullie dit oplossen?

Kennelijk is er ergens iets mis gegaan waardoor u onterecht een Klarna factuur heeft ontvangen. Indien dit bij u het geval is neem dan hier contact op met service@24dealstore.nl, zodat wij deze levering en betaling kunnen annuleren.


Verzenden
 
- Zijn de verzendkosten gratis of niet? In de advertentie staat gratis, maar er worden wel kosten aangerekend?
DHL: Pakketen die verzonden worden met DHL zullen na één of twee werkdagen bij u thuis geleverd worden.


SANDD: Briefpost bestellingen zullen binnen 5 werkdagen geleverd worden. 

Maandag besteld – Vrijdag in huis
Dinsdag voor 15:00 besteld – Vrijdag in huis
Dinsdag na 15:00 besteld – Dinsdag erop in huis
Woensdag besteld – Dinsdag in huis
Donderdag voor 15:00 besteld – Dinsdag in huis
Donderdag na 15:00 besteld – Vrijdag erop in huis
Vrijdag besteld – Vrijdag erop in huis
Zaterdag besteld – Vrijdag in huis
Zondag besteld – Vrijdag in huis


RedJePakketje: Indien u de optie 'vandaag besteld, vandaag in huis' aanvinkt zal RedJePakketje je bestelling de zelfde dag nog bezorgen. Hiervoor wordt €6,95 aan extra kosten in rekening gebracht.  LET OP: Deze optie is alleen mogelijk wanneer uw bestelling voor 13:00 besteld wordt en RedJePakketje leverd NIET op de Waddeneilanden.


Bpost: Pakketten naar België zullen na uiterlijk vijf werkdagen door Bpost bij u thuis geleverd worden. 



- Zijn de verzendkosten gratis of niet? In de advertentie staat gratis, maar er worden wel kosten aangerekend?
Dit is geheel afhankelijk van de verzenddienst. Uiteraard staat dit altijd bij het product beschreven.

- Waarom zijn bestellingen naar België zo lang onderweg?
Bestellingen naar België worden verzonden met Bpost. Deze zouden na vier tot vijf dagen thuis geleverd moeten zijn. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met service@24dealstore.nl 

- Kan ik het product ook op locatie ophalen?
Omdat wij met een extern magazijn werken is het helaas niet mogelijk om een pakket op locatie te ruilen, terug te brengen of op te halen.

 

 

Retouren

Retour procedure

 

Download hier het retour formulier

 

 

Contact
 
- Ik probeer te bellen maar niemand neemt op. Waarom zijn jullie niet meer telefonisch bereikbaar?
Wij zijn 24/7 bereikbaar via service@24dealstore.nl. Wij streven er naar onze mails binnen 48 uur te beantwoorden. 
 


Onze gegevens: 
Email: service@24dealstore.nl 
Brievenpost: Veldzigt 22, 3454PW De Meern

 
 





© 24DealStore Nederland