Wil je op de hoogte blijven van de beste deals?

Cart:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

0

FAQ

Veelgestelde vragen:

 1. Ik heb vandaag iets besteld, wanneer kan ik dit nu verwachten?

- Over het algemeen binnen 5-7 werkdagen. Is het op een vrijdag besteld, dan word het na het weekend verzonden en is het de volgende vrijdag in huis.

2. Hoe retourneer ik een product dat niet naar verwachting of zelfs defect is?

- Hiervoor kunt u het best even mailen. Onze klantenservice stuurt binnen 1 werkdag een adres en formulier op waarna u het gemakkelijk kunt retourneren. Defect product ontvangen? Geef dit even aan, hier geldt vaak een andere oplossing.

3. Ik heb één bestelling geplaatst, maar ontvang meerdere bevestigingsmailtjes! Hoe zit dat precies?

- U krijgt van ons een bevestigingsmail zodra u op 'Bestellen' klikt. Als de bestelling vervolgens niet wordt voltooid, zal dit ordernummer als geannuleerd worden beschouwd. U hoeft dan ook niks met deze e-mails te doen. Alleen de afgeronde bestelling komt door in ons systeem!

4. De aangegeven levertermijn van mijn bestelling is inmiddels verstreken. Wat kan ik het beste doen?

- Als uw bestelling na 7 dagen nog niet is aangekomen, kunt u het beste even mailen. Onze klantenservice heeft altijd een gepaste oplossing! Gelieve uw ordernummer bij de hand te houden.

5. Klachten. Heeft u een klacht over een bepaald product of over onze klantenservice?

 - Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Onze gegevens: 
Email: service@24dealstore.nl 
Brievenpost: Postbus 1480, 3430 BL Nieuwegein

 Wij streven er naar om uw klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden (uiterlijk 14 dagen na ontvangst), mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 24Dealstore.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 


© 24DealStore Nederland